Laatste dag

2 april 2018

Vanmorgen ging de wekker heel vroeg...t’is inpakdag / opruimdag...we moeten nog drie kwartier rijden naar San Leandro het inleverpunt. Even lijkt het of de camper ontploft is, maar systematisch alles weer inpakken en de rest vnl weggooien en geven en alles is weer glad en schoon. Als we San Leandro inrijden tanken we em nog even vol en dan is het inleveren geblazen. Alle was, dekbedden en stoeltjes gaan in één bak en dan komt de strenge dame om alles na te kijken...nou t’is best streng..zo streng zelfs dat ze vinden dat Johan’s tank niet vol genoeg is en ze gewoon weer terug kunnen om em nog voller te tanken.... Even later zitten we met z’n allen aan de tafel te wachten op vervoer naar de luchthaven. Heel leuk om de verhalen te horen van een ander stelletje dat dezelfde reis heeft gemaakt als ons.

En dan rijden de bussen voor en binnen een uur staan we op de luchthaven...de laatste dingetjes gekocht en dan lekker een broodje gegeten en dan begint de lange zit....10 uur naar Frankfurt en daar overstappen en dan nog een uur en dan nog de trein.....tja ...je moet er wat voor over hebben...

Het was één avontuur....een hele bijzondere reis waarin we heeeeel veel gezien en beleefd hebben metelkaar....we hebben het super gehad....op naar de volgende reis....

1. Vermaas:
    2 april 2018
    Fijn dat jullie zo hebben genoten.
    Goede reis terug, en nog lekker thuis op alles terugkijken.
    Lieve gr voor allen.
    Nic en Ineke.
  2. Lex en Venja:
    2 april 2018
    Zo, weer heerlijk thuis en nagenieten van de bijzondere reis.
    Leuk om de reis met jullie op deze manier mee te beleven. Hetty, bedankt voor al je moeite, want je hebt soms op gekke plekken je verhaaltje moeten schrijven! Liefs van ons.
  3. Dima:
    2 april 2018
    Fijn weer thuis , bedankt Hetty voor j mooie verhalen ,echt genoten,lieve Gr dima
  4. Ingrid:
    4 april 2018
    Lees zojuist het laatste verslag. Wat een mooie reis!!! Voor altijd een mooie herinnering!!