Weetjes er veel rivieren droog staan en we pa

2 april 2018

wisten jullie dat:

- de gemiddelde amerikaan minstens 50 kilo overgewicht meezeult....

- dat wij allemaal voorlopig geen gefrituurd voedsel meer hoeven....

- dat er veel rivieren droog staan en dat we pas in Californië rivieren met water zagen

- we heel veel zeer behulpzame amerikanen zijn tegen gekomen

- dat we heel veel verschillende soorten en vormen bergen gezien hebben

- dat de koetjes en de schaapjes hier heel veel ruimte hebben en je dat proeft als het op je bord ligt....

- dat de wegen heel schoon zijn en er over het algemeen geen vuil aan de kant van de weg ligt

- je door rood mag rijden als je rechts af slaat en daarmee geen verkeer hindert

- dat de meisjes vol overgave een dik zeehondje probeerde te forograferen wat later een vuilniszak bleek te zijn....

- dat we heel veel mooie auto’s hebben gezien...

- dat de meisjes geen sieradenwinkeltje voorbij konden lopen

- dat amerika meer eettentjes kent dan normale winkels....

- dat route 66 eigenlijk niet meer bestaat en vaak een snelweg is....

- als ze 5 oude dingen in de tuin hebben ze dat een museum durven noemen

Ik wil iedereen bedanken die met ons meegelezen hebben en ook vaak leuke reakties gaven..... tot blogs.....