Van Monterey naar Pleasanton hoe ster

29 maart 2018

Morgen moeten we onze Leprechaun’s (campers) inleveren, daarom hebben we een plaats heel dichtbij de inleverplek gezocht, het is dus jammergenoeg niet te doen om met onze camper dichtbij San Francisco te komen. We zouden dan morgenochtend een te lange reis hebben naar het inleverpunt! Voordat we em inleveren moet er best nog e.e.a. geregeld worden...alle tanks moeten leeg zijn en propaan en benzine vol, van binnen schoon en wasgoed en buitenstoeltjes moeten we inleveren. We zijn benieuwd hoe streng de kontrole zal zijn morgen. Nou het 1e RVpark is vol met vaste bewoners, de eigenaar is zo vriendelijk om voor ons te bellen naar het 2e adres zodat we het hele eind niet voor niks rijden...gelukkig zijn deze mensen bereid om 2 plekken te reserveren en is deze plek weer iets dichterbij de  Inleverplek.

We brengen de middag luierend door, lekker lezen in de schaduw onder een boom...het is fantastisch weer en zelfs zo warm dat je graag de schaduw opzoekt. Vanavond eten bij een mexicaan en dan op naar het verzamelpunt....