Van Paso Robles naar Monterey

28 maart 2018

We staan nu twee dagen in Monterey... de rit ernaartoe was een lastige.. we zijn een aantal keren verkeerd gereden maar... uiteindelijk  hebben we de 3e RV campground toch gevonden...we staan nu op een fantastische campground.. helemaal boven op een heuvel, prachtig uitzicht dus, we mochten zelf ons plekje uitzoeken...de chipmonks rennen hier in het rond en overal hoor je vogelgeluiden.. wij kiezen een plekje aan de rand en johan en in heleen aan de andere kant in het gras.. we staan fantastisch en beslissen dan ook gelijk om hier twee dagen te blijven. Vandaag zijn we naar Carmel gereden prachtig plaatsje met schitterende huizen en een heel leuk strand, veel kunstwinkeltjes  en andere dure sieradenzaken. Daarna door naar de kust van Monterey, we gaan eerst naar Fishermanswarf, inderdaad toeristisch, maar wel heel leuk.. daarna nog wat gewinkeld en we zitten nu op een terrasje voor een drankje. Morgen gaan we naar San Josè, dat is een voorstadje van San Francisco en dichtbij de plek waar we de camper moeten inleveren...

1. Ingrid:
    Fijne laatste dagen!!!💋
  2. Dima:
    29 maart 2018
    Jullie zien er tof uit , de laatste daagjes ,het was wel genieten om de reis mee te mogen maken op deze manier ,ik heb genoten .....zorg dat je veilig aankomt en geniet nog even groetjes aan Heleen e n Johan en groetjes van dima 🏞🛣
  3. Marjo:
    29 maart 2018
    Geniet nog van de laatste dagen en jullie kunnen terugkijken op een geweldige reis. Groetjes van Dick en Marjo
  4. Lex en Venja:
    29 maart 2018
    Nu is toch het einde in zicht! Voor ons leek het eindeloos lang. We hebben met veel plezier de reis gevolgd.
    Geniet van de laatste mooie dagen. Gelukkig zijn de zomerkleren toch uit de koffer gekomen.
    Goede reis terug en liefs van ons, ook voor Heleen en Johan.
  5. Jacqueline:
    29 maart 2018
    Even wat moeite om er te komen maar wat fijn om de laatste dagen van jullie vakantie op zo'n geweldig mooi plekje op de campground, midden in de natuur, door te brengen.
    Wij hebben toen we daar 12 jaar geleden waren ook Carmel bezocht. Ik was er helemaal weg van! Hebben jullie ook al die pelikanen op het strand gespot? zo bijzonder! En ik herken de foto van Fishermanswarf! Wat je zegt toeristisch, maar wel erg leuk en zeker met zo'n lekker zonnetje erbij :-)
    Het gaat nu echt opschieten....geniet van de laatste dagen en alvast een goede reis terug naar ons kikkerlandje!
  6. Dee:
    29 maart 2018
    Zo eindelijk even op mn gemak alles gelezen.
    Wat een gaaf avontuur zeg...

Geniet nog heel even..

Dikke KUS Dee