Van Bakersfield naar Pasa Robles

25 maart 2018

Vandaag rijden we het gebied van de  wijngaarden binnen, het ene wijnhuis na het andere rijden we voorbij...Je kunt zien dat we hier in een vruchtbare streek zitten want overal zien we fruitbomen, amandelbomen, sinasappelbomen, tarwevelden..enz. Op een gegeven moment ook weer zo ver naar de horizon als je kunt kijken allemaal jaknikkers, ongelooflijk zoveel staan er. Ook hier grote gedeeltes met zonnecollectoren. De kleur groen in de velden is heel fel...bijna onecht soms....

Onze campground ligt tussen de wijnvelden en staat zelf vol met rose bloesembomen, we eten wat en gaan naar een door de dame van de campground aanbevolen sculpture tuin waar het ook mogelijk is om een winetasting te doen....nou dat was een hardstikke leuke plek, prachtige bar en buiten in de tuin een muzikaal optreden...

Daarna zijn we naar nog een wijnhuis gegaan waar we ook een aantal wijnen konden proeven....de laatste bleek al gesloten...jammer.... We hebben weer lekker gegeten bij een diner....blijkt dat je bij dat soort restaurants extra grote porties krijgt.....die gaan we dus voortaan vermijden....ik had een salade waar we met z’n allen van hadden kunnen eten en Heleen kreeg een aantal gefrituurde uienringen waar je u tegen zegt....morgen gaan we naar de kust....