Camper ophalen

10 maart 2018

om kwart voor 6 gaat de wekker, ontbijten en om kwart voor 7 worden we opgehaald. Het is een rit dwars door industriegebied en ‘t laatste stukje is weer at landelijker. We zitten in Amish gebied.. af en toe zien we een rijtuigje voorbij komen...blijft apart! De chauffeuse heeft wat moeite om de fabriek te vinden maar uiteindelijk komen we er toch. Van het ophalen van de camper hadden we allemaal een hele andere verwachting...het hele gebeuren was een beetje knullig en de uitleg van de camper zeer miniem. Dan krijgen we een camper toegewezen en pakken we snel de koffers uit en weg zijn we....de eerste mijlen in deze kolos!!

Even wennen hoor maar Hans heeft de eerste dag zijn vuurdoop...drukke wegen...verkeerd rijden en moeten draaien....het ging allemaal perfekt.Aan het eind van de dag arriveren we in Indianapolis op onze camper camping.

1. Lex en Venja:
    10 maart 2018
    Spannend!
    Wat zijn de afstanden die jullie rijden en hoe is het weer?
    Lekker op weg😊😊
  2. Dima:
    11 maart 2018
    Hoi,zo dat zal spannend geweest zijn ,hoopdat de camper niet tegen viel en dat hij schoon is wat een vuurdoop voor Hans in die drukte ,keep cool het wordt gauw stiller op de weg denk ik ( dat hoop je wel) best spannend allemaal ,lieve Gr Dima
  3. Hotske:
    13 maart 2018
    Had dit verslag gemist 🤔😉
    Stoer hoor dat de vuurdoop zo goed ging!! 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼