Van Kingman naar Boulder city

20 maart 2018

Vandaag geen outletdag want dan moeten we te ver omrijden...we houden het tegoed en gaan na Las Vegas naar Barstow...Johan en Heleen zijn daar al eens geweest en dat is een hele mooie.... Eerst maar weer eens naar de Wallmarkt, tanken en dan gaan we weer op pad. We rijden een stukje highway wat toch alweer erg mooi is, je ziet andere begroeing...heel veel gekke cactussen en ook cipressen en een enkele palmboom....Op een gegeven moment kiest Johan voor de historische route 66 en rijden we door maffe dorpjes met hele oude auto’s .....erg is geprobeerd de authentieke route 66 te laten zien...met oude garages, een claimoffice....enz...heel leuk om te zien. Daarna zijn we de hihgway weer op gegaan richting de  Hooverdam...wat een drukte als je daar aankomt....de auto werd helemaal nagekeken, alle opbergvakken werden nagekeken, politieagentje kwam zelfs m’n koelkast van binnen bekijken!! We rijden door naa4 een hoger gelegen parkeeplaats en hebben daarvandaan een prachtig uitzicht over de Hooverdam en het meer. Indrukwekkend geheel...

Dan gaan we door want we hebben voor deze dag een rvpark aan het lake Mead uitgezocht...een werkelijk prachtig gezicht als je aankomt rijden...het meer met een soort eilandjes erin en op de achtergrond weer de rotsen met prachtige kleuren...dit is echt de mooiste plek die we tot nu toe gehad hebben! Het RV park heeft geen plaats dan gaan we door naar de campground die ernaast ligt...we hebben gisteren nog water getankt en we hebben voldoende stroom. We hebben een prachtig plekje met zicht op het meer. We hebben zelfs 6 of 7 gieren gezien naast ons in de boom, ze cirkelde rond en streken neer in de boom.... We staan dus gewoon weer in een natuurgebied waar ook vanalles te doen is..fietsen...tochten lopen....ook met een gids! Het is hier heel stil en je hoort allemaal vogelgeluiden...heerlijk

Zouden we niet in een schema vastzitten om op tijd die camper in San Francisco te brengen dan zijn dit wel de plekjes om even te blijven staan. Dit is echte natuur dus geen restaurants enzo in de buurt....gebakken eitje en een bammetje en we hebben weer gegeten.... nou morgen naar de grote stad, we hebben deze RV voor de zekerheid maar besproken want daar zal het wel heel dtuk zijn