Van Oklahoma naar Amarillo

13 maart 2018

Vandaag van de staat Oklahoma naar Texas..We gaan weer vroeg op pad, best een dingetje hoor voor je kan gaan rijden in je camper..je kan werkelijk niks laten liggen, geen boekje op de tafel, niks op ‘t aanrecht,afvalbakje vastzetten anders vliegt alles door de hut heen..! We hebben al een snellere taakverdeling.. ik alles binnen en Hans zorgt voor alle aan en afsluitingen.

En weer is het landschap anders.. weer veel rode grond met beige, geel roze gewassen. Ook heel apart zijn de fel gele landerijen met gitzwarte koeien..onderweg zijn we even gestopt in indianenshop .. heel leuk.. We zijn nu op onze campground en we worden straks opgehaald in een limo met hoorns..we gaan naar een Texas restaurant met een soort cowboyfeest...

Het is nu heerlijk weer en we zitten lekker buiten met chips en een drankje..heerlijk..straks lekker eten....

1. Vermaas:
    13 maart 2018
    Hallo allemaal.
    Hetty met die mooie kleuren doe je vast weer inspiratie op
    voor je schilderskunst.
    Gr ook voor Johan en Heleen.
    Nic en Ineke
  2. Lex en Venja:
    14 maart 2018
    Jullie krijgen het kamperen al goed onder de knie. En het zonnetje schijnt ook lekker.
    Leuke foto's. We kunnen echt meegenieten.
  3. Dima:
    14 maart 2018
    Het is echt leuk om zo mee te gaan met jullie we beleven het gewoon mee wat een indrukken allemaal doei dima.
  4. Ingrid:
    Leuk om alles te lezen. Dat het landschap zo mooi van kleur is. Zou het graag willen zien!! Zag ook een foto van de camper, wat een groot ding zeg!! Mega!! Goede voortzetting van jullie reis!☀️