Van Springfield naar Oklahoma city

12 maart 2018

Vanmorgen extra vroeg vertrokken in de hoop dat we dan eind van de dag wat meer tijd over zouden houden. Het eerste deel van de rit is het landschap al wat kleuriger maar na Tulsa wordt het echt mooier, veel meer heuvels en en uitgestrekte velden in okertinten met taupe en grijs/blauwe en groenetinten..zelfs een roze meer en een paarsig meer gezien...prachtig! Veel huizen in de velden zijn van hout en ook die zijn kleurrijk..blauw.. grijs.. geel en soms met blauwe dakpannen of een roze dak. Jaknikkers staan hier ook vaak onderweg. Ook zie je veel arenden boven de velden hangen. En jahoor op de helft van de rit ook nog een zonnetje. Om een uur of drie zijn we bij de campground die we wilde en ze hebben gelukkig nog twee plekjes.. dit keer een hele mooie met veel bomen. Even een bammetje aan de picknicktafel en dan op naar de stad. Nou daar hadden we een heel andere verwachting van.. bijna geen winkel te vinden of ze waren dicht... wel prachtige gebouwen maar al met al een zakelijke geheel. Wel weer heerlijk gegeten en met een taxi weer terug naar ons huisje.

1. Hotske:
    Ik zie het gewoon voor me 👍🏼, leuk geschreven Hetty! X
  2. Dima:
    13 maart 2018
    Hoi,Hetty heb je geen schilder spullenbij je ,zoals jij het beschrijf is het heel mooi daar hoop voor jullie dat de zon blijft groetjes dima
  3. Jacqueline:
    13 maart 2018
    Zo op de kaart te zien hebben jullie al een heel stuk gereden zeg! Leuk om een beetje mee te reizen :-) Lieve groet van Bas en mij
  4. Anneke Bakema:
    13 maart 2018
    Wat leuk zeg hoe je het schrijf super om te volgen en ook hele leuke foto's